Blogs & Nieuwsberichten

Landingspages, voordelen van meerdere landingspagina’s op jouw website

30 september 2019

Ga je via Google naar een website of wordt je via een muisklik naar een pagina geleid, dan kom je terecht op een landingspagina. Net als landen met een vliegtuig, is het prettig als je goed terecht komt en niet op het verkeerde vliegveld eindigt. Kom je op een waardeloze pagina, ben je snel weer weg. Waar of niet?




De kracht van een infographic

20 september 2019

Niemand zit tegenwoordig te wachten op lange stukken tekst, hoe goed je boodschap ook is, men moet er wel voor open staan om je boodschap te ontvangen. In plaats van het schrijven van een tekst met opsommingen, cijfers, feitjes en statistieken kan een infographic dezelfde informatie bevatten maar dan visueel gepresenteerd worden. Een infographic laat namelijk informatie zien, vertaald in beeld.



Open Source websites? Beter van niet.

12 september 2019

Het ‘klassieke’ voorbeeld van een open source website is de alom bekende Wordpress website. Wordpress is een gewild type website voor mensen die graag een goedkope website willen vervaardigen. Of iedereen er daadwerkelijk mee kan werken is de vraag. Het vraagt wel om bepaalde kennis. Het is eerder systeem (software) waarmee iedereen MAG werken.

Voor elke grafische impuls of uiting! Een nieuwe samenwerking met Grafische Helden

6 september 2019

Niet alles kan bij de eigen onderneming in-house worden geregeld. Elk bedrijf kan weleens een Grafische Held gebruiken. Zo eentje met een cape, die een bijzondere en creatieve impuls geeft aan een visie of marketing uiting. Of het nu gaat om een illustratie, een infographic, inspiratie voor e-mail templates, of ontwerp van logo en huisstijl…

Google Analytics, voor iedereen die van statistieken en inzichten houdt.

8 Augustus 2019

Google Analytics: onmisbaar voor de ondernemer die van statistieken en inzichten houdt. En wees nu eens eerlijk: wie houdt daar nu niet van? Ben jij stiekem niet benieuwd hoeveel bezoekers er exact op jouw website komen? Hoe lang ze daar blijven, waar ze vandaan komen enz.? Daarom hebben wij in deze blog beschreven: Wat is Google Analytics? Wat zijn de voordelen? Hoe kan je Google Analytics gebruiken?

Heb jij al een marketingstrategie? Nee? Dan sla je een stap over!

1 juli 2019

Heb jij al een marketingstrategie? Nee? Dan sla je een stap over! Waarom doen we aan marketing? Nou, het doel van de meeste bedrijven is om zoveel mogelijk mensen of klanten te bereiken en de naamsbekendheid te vergroten. Je adverteert, doet aan social media, stuurt nieuwsbrieven enz. Maar sla je dan niet een stap over?

Jouw huisstijl – een eerste indruk.

24 juni 2019

Iedereen weet hoe belangrijk goede communicatie en presentatie zijn. Ook als bedrijf wil je een goede eerste indruk maken. Je wilt een uitstraling hebben die overeen komt met het beeld dat jouw doelgroep van je heeft.

Betaaloplossing op je website, social media, in nieuwsbrieven en veel meer.

22 mei 2019

Je hoeft geen website te hebben om weleens van SEO te hebben gehoord. Je moet wel van SEO hebben gehoord als je een website hebt.

Als je nog nooit van SEO hebt gehoord, hier is een korte uitleg:

Houdt je website up-to-date met deze tips en info!

31 mei 2019

Houdt je website up-to-date met deze info. Wat werkt goed voor je website, hoe doen andere ondernemers dat? Wat is het belang van een actuele website?

Bekijk de infograph met tips, tricks en interessante feitjes!

WMC is partner van UwRegioSupport

1 mei 2019

Wij hebben u al eerder geïnformeerd over de samenwerking met Uw Regio Support en de bundeling van onze krachten: UwRegioSupport biedt MKB-ers die diensten waar de MKB ondernemer niet aan toe komt. Denk aan marketing, inkoop, ICT, etc. WeMakeContent zal als partner het stuk marketing invullen en we stellen ons netwerk open voor de overige diensten van UwRegioSupport.

Klanten binden en loyale klanten belonen – De Loyaltyshop

7 mei 2019

Online winkelen in Nederland blijft een groeimarkt. Met duizenden webshops in ons land blijft de concurrentie toenemen. Retailers zullen beter moeten kijken naar de mogelijkheden die er liggen om de omzet te laten groeien. Terugkerende klanten kunnen daarin een belangrijke rol spelen. Een loyaliteitsprogramma is een zeer geschikte tool om de klanten terug te laten komen.

Betaaloplossing op je website, social media, in nieuwsbrieven en veel meer.

12 april 2019

Stel, je hebt al een mooie website. Daar kan je een webshop van maken. Of je verstuurt nieuwsbrieven waarin je producten aanbiedt. Hier kan je direct een bestel- en betaal optie in regelen. Of je organiseert iets en men kan voor een bedrag lid worden of zich inschrijven, met één muisklik kan de inschrijving en betaling geregeld worden.

Zeker wel een nieuwsbrief versturen!

4 april 2019

Door een nieuwsbrief op de juiste manier in te zetten, bouw je een relatie op met de ontvangers. Hierdoor leren ze jou en jouw bedrijf steeds beter kennen. ook raken ze vertrouwd met je diensten en services en weten ze hoe ze jou moeten bereiken. Ze weten ook genoeg om juist jouw bedrijf aan te bevelen bij hun relaties.

Uniek concept: Website in 1 dag!

28 maart 2019

NIEUWE FORMULE: WEBSITE IN 1 DAG. Niet op de andere partij hoeven wachten, geen project van maanden over en weer mailen en bellen. Met deze werkwijze zorgen we in afstemming met de klant voor een goede voorbereiding en snelle afhandeling in het bouwen van de nieuwe website.

Mond tot mond reclame stimuleren en daarvan profiteren

22 maart 2019

Deze week sprak ik bij toeval met een ondernemer over marketing. Hij vroeg geïnteresseerd wat ik zoal deed en legde hem WeMakeContent uit. Zijn reactie: goh, ik ben een ICT-er en ik snap iets van verkoop, maar aan marketing doen we echt niets.

Marketing Wiki: Marketing begrippenlijst

14 maart 2019

Wij willen Marketing zo eenvoudig mogelijk houden. Er is veel jargon en terminologie en als je hier niet dagelijks mee bezig bent kunnen wij ons voorstellen dat je de weg kwijt raakt. Om deze reden hebben wij de WeMakeContent Marketing Wiki opgemaakt:

Infographic voor de MKB-er

7 maart 2019

Deze infographic hebben wij speciaal gemaakt voor de MKB-er om wat meer te lezen over online marketing.

Zo zijn er altijd feitjes en bijzonderheden waar je als ondernemer van kan leren en wat je mee kan nemen in je marketing plannen.

Beurs materiaal, in contact blijven

1 Maart 2019

Mijn mening over beurzen heb ik, zoals je kunt lezen in mijn vorige blog, bijgesteld. Het kan een behoorlijk efficiënte manier zijn om veel relevante mensen te ontmoeten. Veel mensen ontmoeten is natuurlijk goed, zeker als deze interesse hebben in jouw producten en diensten. Maar spreken in niet genoeg… hoe zorg je ervoor dat je ook na de beurs met ze in contact kan blijven?

Jouw sales funnel

27 februari 2019

Jouw sales funnel. Je wat? Voor veel mensen zal het een bekende term zijn, maar het blijft een Engelse term, dus in goed Nederlands de Customer Journey, oké dat is dus wederom niet goed Nederlands. Waar hebben we dan over? ‘De stappen die jouw klanten gemaakt hebben om bij jou klant te worden’.

Welke teksten heeft mijn website nodig?

20 februari 2019

Welke teksten heeft mijn website nodig? Laat je een nieuwe website bouwen of ga je zelf aan de slag? Een website heeft niet alleen een frame, maar ook body nodig: de teksten. Maar welke teksten moeten er allemaal op een website staan? De meeste websites bestaan uit 6 soorten pagina’s waar teksten voor nodig zijn: homepage, dienstenpagina’s, over ons-pagina, contactpagina, blog en portfolio.

Seizoen van beurzen is weer begonnen

31 januari 2019

Directe kosten van een beurs kunnen op de lange termijn een geweldige investering blijken.

Het seizoen van beurzen is weer aangebroken. Het is natuurlijk afhankelijk van je branche, maar in veel branches zijn dit de weken van nationale en internationale beurzen.

MKB Management

17 oktober 2018

Hoe verdeel ik mijn tijd en energie aan het werk voor vandaag, morgen en overmorgen? Momenteel ben ik actief in mijn 2e bedrijf als ondernemer. Hoe het mij verging in mijn eerste bedrijf zal ik mogelijk nog eens delen, maar ik wil jullie graag meenemen in de uitdaging die ik vandaag heb en die vast veel mede-ondernemers ook hebben.

Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen?

Heb je vragen of een opmerking? Of heb je interesse in een afspraak? Neem dan contact met ons op via telefoon, e-mail, of maak direct een afspraak!

+31 (0) 85 - 400 0048
support@wemakecontent.nl

Neem contact op
Aanmelden voor nieuwsbrief
Aanmelden
Contact

We Make Content B.V.
Loofaert 59
5258SN Berlicum
Nederland

+31-(0)85- 40 00 048
support@wemakecontent.nl
www.wemakecontent.nl